Adrian Kołodziej

Nikt nie adoruje, kiedy film w telewizji nagle zostaje powstrzymany przez blok reklam. Jednakże jeszcze znacznie bardziej irytujące bywają reklamy www. To kłopotliwe, w internecie wszystkie chwyty są dozwolone. Albo nieomal wszystkie… Promocje, jakie rozpraszają naszą przejrzystą uwagę czy też blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest bardzo krytykowana, a powiązane strony źle na tym wychodzą. Wobec tego każda szanująca się firma rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie na pewno nie świadczy o profesjonalizmie, wskutek tego rozpocznij współpracę ze specjalistami - Adrian Kołodziej. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które znienacka wypełniają cały ekran komputera. Są w stanie także czmychać przed kursorem myszy, czy też przypominać komunikat o błędzie. Nieraz stosuje się również metodę łączenia z jedną stroną www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to istotne nadużycie technologii Flash. To tylko parę propozycji, z których korzystają oszuści. Niemniej jednak znacznie gorszym problemem jest piractwo. Niektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak faktycznie programy szpiegowskie. Mogą również spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego typu działanie są już na wskroś nielegalne. W jaki sposób widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa także niebezpieczna.

0 komentarze:

Prześlij komentarz